15:46 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حجم بالا

تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
تبعات مصوبه جنجالی افزایش نرخ ارز در حقوق ورودی
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام موانع و عوامل ایستایی در ترخیص اقلام مرتبط با تولید از گمرک بر افزایش هزینه واردات این کالاها تاکید کرد و گفت که در نتیجه مصوبه قانون بودجه مبنی بر تغییر مبنای محاسباتی نرخ ارز در حقوق ورودی ، افزایش قابل توجه هزینه واردات مواد اولیه تولید اتفاق می افتد که رسیدگی به این موضوع ضروری است.
«تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است
نماد برتر - مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو (آیکید) گفت: با استفاده از ورق‌های جدید و مستحکم در بدنه این محصول، تارا دارای مستحکم ترین و ایمن ترین بدنه در میان خودروهای کشور است.
صفحات منسوب به رییس سازمان بورس تقلبی و نامعتبر است
نماد برتر- سازمان بورس در واکنش به دعوت این نهاد از فعالین بازار سرمایه برای ارائه مستندات تخلف ها به حساب کاربری اعلام کرد صفحات منسوب به رئیس سازمان بورس ، تقلبی و نامعتبر است.
راهکارهایی برای کاهش تقلب در بیمه‌های تکمیلی
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که در حال حاضر، اقدام جدی و قابل توجهی از سوی شرکت‌های بیمه تکمیلی برای کنترل تقلب صورت نگرفته است. با ورود شرکت‌های فناوری و حذف اسناد فیزیکی تا حد بسیار زیادی از ایجاد تقلب جلوگیری خواهد شد.
رشد ۴۵۵ درصدی فروش سکه طلا در آمریکا
نماد برتر- تقاضای سرمایه گذاری برای طلا و نقره در سال ۲۰۲۰ در آمریکا رکورد زد و آمار ضرابخانه آمریکا نشان داد که تقاضا برای سکه طلا و نقره به بالاترین میزان در چهار سال اخیر صعود کرد.
شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای دنیا در نحوه انجام معاملات
نماد برتر- علت اصلی مرحله بندی معاملات در بورس‌های جهانی به همراه شباهت ها و تفاوت های بورس ایران با بازارهای پیشرفته دنیا بررسی شد.
پتانسیل رشد بازار سرمایه از همه بازارها بیشتر است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس، پتانسیل رشد بازار سرمایه را در شرایط فعلی بیش از بازارهای دیگر دانست.
پیش بینی کارشناس انرژی از اثر کرونا بر نفت ۶۰ دلاری سال آینده
نماد برتر- طبق پیش بینی کارشناس انرژی ، تاثیر واکسن کرونا بر بازار نفت سریع نخواهد بود و در صورت رفع مشکلات، می توان انتظار قیمت ۵۵ تا ۶۰ دلاری را داشت.
سامانه معاملات بورسی در شرایط پایدار/ سامانه بومی در مرحله تست
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بومی‌سازی سامانه معاملات در مرحله آزمایشات مختلف قرار دارد و فعلا نمی‌توانیم زمان دقیق بهره‌برداری از آن را اعلام کنیم.
۱۷۸ نماد در صف حمایت صندوق تثبیت بازار سرمایه
نماد برتر- رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: طی چند روز اخیر برای بهبود عملکرد بازار سرمایه از ۱۷۸نماد بورسی حمایت کردیم.
اثر معافیت مالیاتی بر سه گروه مهم بورسی و هدایت قابل توجه نقدینگی به بازار
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اثر نرخ برابری دلار و ریال بر شرکت ها و معافیت مالیاتی سهام و سپرده های بانکی، اقبال سه گروه مهم و هدایت نقدینگی قابل توجه به بورس را پیش بینی کرد .
مالیات بر عایدی، هدایتگر نقدینگی تازه به بورس است
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه گفت: از آنجایی که بازار سرمایه معاف از مالیات بر عایدی است، پیش‌بینی می شود که نقدینگی قابل توجهی به این بازار سرازیر شود.
سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد
نماد برتر- امروز سه پروژه مهم وزارت امور اقتصاد و دارایی از جمله سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد.
چراغ سبز حقوقی‌ها در نمادهای بانکی
نماد برتر- این روزها که اندکی فضای رشد بر بازار سهام حاکم شده، بسیاری از نگاه‌ها به تحرکات حقوقی‌ها است.